Support

WooCommerce webshop

Support via Mountain iT

Er gaat iets niet helemaal zoals het hoort, je webwinkel, zoals jouw WooCommerce webshop ligt eruit, of je hebt gewoon een vraag. Aarzel dan niet om ons te contacteren door te mailen naar info@mountain-it.nl of te bellen naar 050 211 0749.

Wat te doen bij spoed?

Telefoonbeleid: om ervoor te zorgen dat we allemaal aan onze projecten toekomen is jouw “favoriete” contactpersoon niet altijd telefonisch te bereiken. Probeer je vraag dan met iemand anders te behandelen, of stuur een mailtje met een terugbelverzoek.

Hoe kun je het beste je supportvraag melden?

1. (Gebruikers)vraag, advies of reguliere support
Beschrijf je vraag zo duidelijk mogelijk, en mail deze naar onze team-inbox op info@mountain-it.nl (of gebruik het formulier op deze pagina) óf mail deze rechtstreeks naar je contactpersoon bij Mountain iT.

2. Bug report of niet-spoed eisend probleem

Beschrijf je vraag zo duidelijk mogelijk, en mail deze naar onze team-inbox op info@mountain-it.nl (of gebruik het formulier op deze pagina). Zorg ervoor dat je duidelijk vermeldt wat het probleem is, of het bijvoorbeeld door meerdere websitebezoekers gemeld is, of je je browser cache hebt geleegd. Alle informatie helpt. Je vraag of melding wordt zo snel mogelijk opgepakt.

3. Spoed!
Tijdens kantooruren: Stuur ons een email naar info@mountain-it.nl met een duidelijke beschrijving van het probleem en bel dan naar 050 211 0749 om je probleem te melden. Het sturen van een mail is natuurlijk optioneel, maar wel handig om problemen en links mee te sturen.

Buiten kantooruren: indien je een SLA met ons hebt (supportovereenkomst) waarbij je ook buiten kantooruren geholpen wordt,
klik dan hier om een spoedmelding te doen.

Lunch tijdens de lunch zijn wij van 12:30 tot 13:00 mogelijk niet bereikbaar.

De eerste stappen van probleemoplossing.

Doet het probleem zich overal voor? Leeg de cache van je website.

Doet het probleem zich alleen bij jou voor? Leeg je browser cache, of open een prive/incognito tabje.

Zie je nu wel wat je verwachtte?

Open een andere browser, login als een andere gebruiker, of kijk op een ander apparaat. Doet hetzelfde probleem zich daar nog voor?

Krijg je opeens een melding over time-outs, server errors of iets anders terwijl je aan het werk bent met je platform? Probeer even een paar minuten niks te doen, en kijk of het probleem misschien tijdelijk van aard was of met overbelasting te maken had.

Supportformulier.

Vragen staat altijd vrij, ook als je nog geen klant bent.