Support

Er gaat iets niet helemaal zoals het hoort, je webwinkel ligt eruit, of je hebt gewoon een vraag. Aarzel dan niet om ons te contacteren door te mailen naar info@mountain-it.nl of te bellen naar 050 211 0749

Telefoonbeleid: om ervoor te zorgen dat we allemaal aan onze projecten toekomen is jouw “favoriete” contactpersoon niet altijd telefonisch te bereiken. Probeer je vraag dan met iemand anders te behandelen, of stuur een mailtje met een terugbelverzoek.

Corona: zolang Corona nog een onderdeel van ons leven is zijn we niet allemaal tegelijk op kantoor. In principe heeft dit geen invloed op onze bereikbaarheid of werksnelheid aangezien we volledig in de cloud werken.

Hoe kun je het beste je supportvraag melden?

De eerste stappen van probleemoplossing

Doet het probleem zich overal voor? Leeg de cache van je webwinkel of website.

Doet het probleem zich alleen bij jou voor? Leeg je browser cache, of open een prive/incognito tabje.

Zie je nu wel wat je verwachtte?

Open een andere browser, login als een andere gebruiker, of kijk op een ander apparaat. Doet hetzelfde probleem zich daar nog voor?

Krijg je opeens een melding over time-outs, server errors of iets anders terwijl je aan het werk bent met je platform? Probeer even een paar minuten niks te doen, en kijk of het probleem misschien tijdelijk van aard was of met overbelasting te maken had.

Supportformulier

Vragen staat altijd vrij, ook als je nog geen opdrachtgever bent.

Accreditaties & suppliers